Ezzel az Ex-je idő előtt visszakúszik

Milyen Filmet Kell Látni?
 
Podcast epizód lejátszása Játék

Néhány héttel ezelőtt alkalmam volt beszélni vezetőedzőnkkel, Anna Gonowonnal, hogy sms-t küldjek egy exnek, és elmesélte ezt a fantasztikus történetet arról, hogy hogyan szerezte férjét, aki egy időben az ex volt, mindent elhagyni és megjelenni a küszöbén.



Ennek az volt a szépsége, hogy hogyan alkalmazott közös stratégiákat, amelyeket itt tanítunk az Ex Boyfriend Recovery-n. Tehát, ha valaha is szeretett volna tanulni,

  • Hogyan kell
  • Megjelenés nélkül jelenjen meg az ajtaja előtt
  • Addig tartsa őket elkötelezetten, amíg szöveges üzenetet küld nekik

Akkor ez a hozzászólás!







Kezdjük.

Hogyan készítsd el exedet az idő előtt

Chris Seiter:
Rendben, ma arról beszélünk, hogyan lehet egy exet bekapcsolni a sms-ben. Elhoztam bűnügyi partneremet, Annát edzőt, aki ugyanúgy mindig sokkal felkészültebb ezekre, mint én. Nem tudom, egy részem azt akarja engedni, hogy vállalja a vezetést ebben, mert belső ellenőrzésről, külső felülvizsgálatról beszél?

Anna:
Igen.





Chris Seiter:
Esetleg leírnád, mit akarsz ezzel mondani? És amikor azt mondom, hogy írd le a nézőnek, mit akarsz ezzel mondani, azt mondom, hogy írd le nekem, mit értesz ez alatt?

Anna:
Nos, amikor említést teszek egy belső ellenőrzés elvégzéséről, először egy külső felülvizsgálatra. Amikor a múlt héten említettük, hogy ezt megtettem, rögtön rátértem arra, hogy hogyan mondjam el az edző ügyfeleimnek, hogy vegyenek részt exeikkel, bármilyen beszélgetés során, nem számít, hogy SMS-ben vagy FaceTime-ben, vagy telefonon, vagy virtuálisan. Ha egymással vagy személyesen játszol. Először meg kell tennie néhány dolgot. A belső áttekintésben pedig azt gondolom, hogy valóban tükrözöm, először gondolj magadra. Gondoljon arra, ami valójában folytatja a beszélgetést, bármilyen beszélgetést, és nem mindegy, hogy milyen formátumú. Csak vegye tudomásul, amikor emberekkel beszél, mi tartja Önt a másikra koncentrálva, amikor egy másik személlyel beszél? Mit mondanak?

Anna:
Akkor gondold át az exeddel, amikor az exeddel nagyon jól kijöttek, vagy amikor először találkoztál és randizni kezdtél, még mielőtt exkluzív lettél volna. Mit mondott az exed, hogy köszöntsön? Miről beszélgetett veled az exed? Az exed mit hozott fel először? Meg akarja nézni exének mintáit és viselkedését, majd megfordítja és felhasználja az exén. Mert mit csinál ez? Ez meghúzza a visszahúzódás, különösen a hasonlóság és az ismertség karjait. Rendben, ez nagyon egyszerű. Ezután elkészít egy listát nyilvánvalóan [hallhatatlan 00:02:02] dolgokról, amelyekről ismeri az exét, nagyon szeretnek beszélni, vagy amelyek iránt érdeklődni látszanak. Tegye fontossá ezt a listát, egytől ötig, egytől 10-ig. [Nem hallható 00:02: 10] szó szerint megvan az első 10 szöveg témája.

Anna:
Akkor találd ki, milyen voltál, konkrétan akkor, amikor a kapcsolatod jól sikerült. És amikor először vonzódtak egymáshoz? Kérdezd meg magadtól, hogy mik voltak a jellemzőim? Milyen voltam akkoriban? Mit csináltam? Milyen volt az életem abban az időben? És ugyanakkor, milyen volt az exem? Mi volt a tevékenysége? Milyen volt az életük abban az időben? Akkor meg kell kérdezned magadtól a szerelmi nyelveket. Milyenek az exeid szeretik a Nyelveket? Amikor együtt voltatok, hogyan kommunikáltátok a szerelmet, és hogyan éreztétek a szeretetet? Vajon a szerelem kommunikációja megegyezett-e azzal, ahogy az exed úgy érezte, hogy szeretik? Hogyan közölte exed a szerelmet? Összeillett azzal, hogyan érezted magad szeretettnek?

Anna:
Ha meg tudja érteni, hogy egyeznek-e, vagy nem, akkor ez némi betekintést nyújthat, hogy miért is történt a szakítás. És akkor meg kell kérdezned magadtól, hogy tulajdonítasz-e jelentőséget egy adott eredménynek? És ezt azért mondom, mert éppen egy beszélgetésemet folytattam egyikükkel, egy utómunkálatokkal az egyik coaching ügyfelemmel, aki nagyon csalódott volt lány válaszai miatt. Megtudtam, hogy mit mond, ha az exem egy adott dolgot tesz vagy mond, akkor szeretettnek és érdemesnek érzem magam. De még ha válaszol is is, de nem mondja ki ezt a dolgot, valahogy nem érzem magam szeretettnek és nem érzem magam méltónak, és szerintem az én hibám. Tehát meg kell kérdezned magadtól, hogy az exemet felelőssé teszem-e azért, hogy szeretettnek, boldognak vagy elfogadottnak érezzem magam?

Anna:
Azért szorgalmazta az exét, hogy kommunikáljon vagy viselkedjen bizonyos módon, hogy jobban érezze magát? Tehát, ha megérted és azt mondod, hogy Ó, nagy nyomást gyakoroltam az exemre, vagy nagy nyomást gyakoroltam magamra, hogy mindig kapjak egy bizonyos eredményt, amikor a boldogság és az érzés megszerzésében kellett volna magamra dolgozni. belülről. Ennek van értelme?

Chris Seiter:
Igen, ennek teljesen értelme van.

Anna:
És így te is [hallhatatlan 00:04:24]. Igen, hajrá.

Chris Seiter:
Azt akartam mondani, hogy a mai nyomon követésed, számomra úgy tűnik, hogy ez inkább az a kérdés, hogy úgy érzed, nincs túl erős identitásod. És ez alatt azt értem, hogy talán személyazonossága annyira be van burkolva ebbe a másik emberbe, hogy valóban olyan, mint egy hullámvasút. Mintha valami jót mondanának neked, és te is túl vagy a Holdon. És nem mondják ezt a dolgot, és te csak szuper depressziós vagy. Ön szerint ez a konkrét kérdés ebben a konkrét esetben?

Anna:
Igen, de azt hiszem, sok esetben ez a kérdés, mert ezt még akkor is megtapasztalom, amikor kétszer végigcsináltam ezt a programot, hogy visszakapjam az exeket.

Chris Seiter:
Azt hiszem, mindannyian megtesszük.

Anna:
Igen, de mindannyian megtesszük. De mi ez? Azért, mert sajátos eredményt kötünk, sok jelentést tulajdonítunk ennek. Ha ez nem így történik, akkor úgy érzem, hogy kudarcot vallottam. És nem ez történt. Csak az egyenlet 50% -át tudjuk ellenőrizni. Tehát ezért a következő részt a belső felülvizsgálatával fogom előidézni. Mint például annak megértése, hogy mi a viszonyod az exeddel való kommunikációhoz. Meg kell értenie, mennyire ragaszkodik egy adott eredményhez. Ügyfelem, és sok ügyfél beszélgetett velem az elmúlt hetekben, úgy tűnik, hogy az ügyfelek mind küzdenek ezzel az ötlettel: Nos, az exem válaszolt, de ... Tehát ahelyett, hogy örülnének annak, hogy volt válaszoltak, rögzítették, hogy az exük nem adott különösebb választ, amikor örülniük kellett, hogy az exük válaszolt. Számít ez?

Chris Seiter:
Igen.

Anna:
Tehát meg kell értened a ragaszkodás szintjét egy nagyon sajátos eredményhez. Meg kell értened, hogy elküldheted a tökéletes szöveget, és az exed akkor is dönthet úgy, hogy nem válaszol. Ez nem azt jelenti, hogy kudarc vagy, és nem azt jelenti, hogy az exed nem törődik veled. Annyit jelent, hogy bármilyen okból az exednek akkoriban nem volt kedve válaszolni, vagy hát rossz hangulatban volt, és ezért nem volt annyira elkötelezett a szöveg iránt. De nagyon erősnek kell lenned abban, amit irányíthatsz és közvetlenül befolyásolhatsz, beleértve azt az igazságot is, hogy nem tudod irányítani az exedet. Tehát ha kérdés, hogyan lehetne jobban bevonni az exemet, kérdezd meg magadtól, hogy szükségem van-e több elkötelezettségre az exemtől? Mintha szükségem lenne rá, hogy többet válaszoljon? Tehát ez azt jelenti, hogy egyszerűen nem vagyok elégedett a válaszaikkal? Mintha az exem válaszolna, de nem annyira, mint régen, amikor együtt voltunk?

Milyen esélyei vannak az ex-barát visszaszerzésére?

Anna:
Nos, egy, nem vagytok együtt. Tehát örülnie kell annak, amit kap. Ha az ex egyáltalán nem válaszol, akkor az ERP-ben aggódni kezdünk, ha a kezdetektől fogva teljes nem válaszokat kap. Mintha elküldenéd a szövegedet, és az exed egyáltalán nem válaszol. Ha ez egymás után háromszor történik meg, akkor kissé aggódunk. De általában az exek tapasztalataink szerint válaszolnak, három szövegen belül.

Chris Seiter:
Igen, azt is mondanám, hogy az az egész téma, hogy az ex sms-ben foglalkozik, valóban árnyalt és szituációs. Tehát az a helyzet, amiről itt beszélünk, olyan, mint szinte az első kapcsolattartó szöveg, mint például az első dolog, amit elküld az exének, hogy kapcsolatba lépjen velük egy olyan kapcsolat nélküli szabály után, amelyet legalábbis észrevettem. Kicsit kíváncsi vagyok, hogy felkeltse a gondolatait ezzel kapcsolatban. Az, hogy egy ex válaszoljon az adott szövegre, általában néhány stratégiai félreértést jelent, amelyeket elkövet, mintha nem a megfelelő módon üzenne, vagy a szövege nem túl érdekes, vagy nem éri el azokat a hasonlósági szempontokat, amelyek a szerelem 11 tényezőjében beszélgettünk. Aztán ott van a másik helyzet, ami azt jelenti, hogy válaszokat kapsz az exedtől, csak nem gondolod, hogy értelmesek vagy hitelesek.

Chris Seiter:
Mint például vannak olyan rövid válaszok. Szóval azt feltételezném, hogy az edzői ülésen mi volt a több kérdés, Anna? Ez inkább olyan: Ó, próbálok választ kapni, miután nem voltam kapcsolatban? Vagy inkább az, hogy ha egyszer felveszed velük a kapcsolatot, akkor hogyan tudom őket elkötelezni és megtartani a dolgot, a kapcsolatépítést?

Anna:
Ez a második. Az emberek nagyon aggódnak, igen, az exem jól van, mármint, mert a velem tartott első ülés után rendesen kapsz egy játéktervet, igaz? És sokat beszélünk arról, hogyan lehet olyan szövegeket készíteni, amelyek sok anyaggal rendelkeznek arról, hogy mit és hogyan kell szöveget írni, és sok anyagot, hogy megértsék a nyitott kérdéseket és minden egyéb dolgot. Tehát strukturálisan az emberek hajlamosak lenni, az edzői klienseim általában nagyon jó szövegeket küldenek. Mit csinálok ezek után? Mint honnan tudjam? Azt hiszem, alapvetően az a kérdés, Anna, honnan tudom, hogy jól vagyok? És a válasz az, hogy jól jársz, mert válaszokat kapsz. Idővel itt kell követnie a szövegeit. És az emberek nagyon kedvelhetik ezt a rögeszmét és visszatartó képességet. De a végén csak két dolgot szeretne megvizsgálni, valójában a szavak számát és a válaszidőt.

Anna:
Ha szeretné, nyomon követheti a témát is, például azokat a dolgokat, amelyekről beszélt. De ha legalább megérted ezt a három dolgot, az sokat elárul. Mondhatja, és ez a külső áttekintésbe kerül, mert a szövegezésnek négy eleme van. Rendben, és a szövegek négy eleme a beszélgetés vagy az interakció típusa, a használt téma. Hozzáférésének kiemelt érdekei. Különösen annak időzítése, például mikor küldi a szöveget? Mennyi helyet foglal el a szövegek között? Mennyi ideig reagál bármire, amire exe válaszol? És akkor milyen hangnem? Úgy tűnik tehát, hogy sokan ragaszkodnak a témához, de aztán elfelejtik, hogy más elemeket is meg kell vizsgálnunk.

Anna:
Tehát, ha nyomon követi a szavak számát, a válaszidőt és a témát, láthatja: Uh, amikor délután elküldöm, ami szerintem ő hazafelé megy a munkából, észreveszem, hogy az exem nem válaszolj késő estig, És mivel fáradtak, mert ismered őket, mert fáradtak, valószínűleg ezért is elég alacsony a szavak száma. De ha közvetlenül ebéd előtt elküldöm, csak egy példát mondok, úgy tűnik, sokkal inkább elkapok egy magasabb elkötelezettséget, vagyis nagyobb a szavak száma, és ők gyorsabban reagálnak, így tulajdonképpen beszélgetek. Ezeket a dolgokat szeretné keresni. Az idő múlásával tudod, hogy jól jársz, ha nyomon követed, és általában azt látod, hogy az ex szívén a szavak számának emelkedése és a válaszidő lefelé mutató tendenciája van, vagyis az exed egyre gyorsabban reagál túlóra.

Anna:
Tehát, ha ezeket ábrázoljuk, akkor tudod, hogy szeretem az adatokat, általában véve az előddel való előrehaladásod soha nem lesz olyan, mint egyenes, mint felfelé. Soha nem lesz ilyen. Szinte mindig, csak pár olyan esetet láttam, amikor ez nem így volt. Azt mondanám, hogy 95% -uk ilyen volt. Olyan, mint egy hullám, de szögben van. Így végül így néz ki. Ez, ez, ez. Tehát annyi szöveget szeretne kapni, azt mondanám, hogy idővel legalább 10 vagy 15, hogy elmondhassa a mélypontot, amelyet most tapasztaltam, valójában magasabb, mint a legmagasabb pont, amikor először kezdtem.

Chris Seiter:
Igaz. Igen, úgy értem, bizonyos értelemben ez valóban visszhangzik velem, mert nagyon sokat fáradoztam a YouTube-csatornán, ott, ahol ez az interjú fel fog készülni. Mindig elmondhatod, hogy a jó hónapokban felfelé milyen hullámos vonal van. A legjobban úgy lehet ránézni, mintha azt mondtad volna: Magasabbak-e, mint a legalacsonyabbak? Tehát ez összességében. Aki pedig azt gondolja, hogy az exekkel való siker lineáris, annak durva ébredése van. Ma éppen egy sikertörténetet interjúztam meg. Nem tudom, nem, nem kérdeztem tőle, hogy edzett-e veled. Valószínűleg nem hiszem, hogy tette, de Harly-nak hívják. Épp eljegyezte volt.

Anna:
Ez a tényleges neve?

Chris Seiter:
Igen, a neve Harly. H-A-R-L-Y

Anna:
Igen, ő nem, eszembe jutott volna, mert ettől gondolkodtam volna Harly-n [áthallás 00:13:10].

Chris Seiter:
Jobb. Nem akartam ezt mondani neki, de olyan voltam, mint [hallhatatlan 00:13:16].

Anna:
Valószínűleg [áthallás 00:13:16].

Chris Seiter:
Jobb. Igen. De eljegyezte. És ami érdekes volt, sok minden volt fent és lent, mint a beszélgetésben. Tehát nem lineáris dolog, bár képes volt felismerni

Anna:
Valójában egy Harly nevű személyt tanítottam.

Chris Seiter:
Megtetted?

Anna:
Igen.

Chris Seiter:
Talán ugyanaz volt. Lány vagy srác?

Anna:
Lány, Londonban él.

Chris Seiter:
Nem, nem, nem, ez határozottan Egyesült Államok.

Anna:
Akkor rendben. Oké. Harly-m Londonban volt.

Chris Seiter:
Az én Harlym más volt, mint a te Harly.

Milyen esélyei vannak az ex-barát visszaszerzésére?

Anna:
Reméltem, hogy hitelt tudok venni, de nem bánom. Ne aggódj.

Chris Seiter:
De igen, úgy értem, Anna pontjára, a helyzetének sikerképe nem volt lineáris. Valójában, ha megnézi a kapcsolat nélküli kapcsolat szabályunkat, amelyről tudom, hogy kissé el van zárva a témától a sms-ben, akkor egyetlen kapcsolatfelvételi szabályának sem voltak olyan blipjei, ahol hosszú ideig kellett volna lennie, amikor egyáltalán nem szeretett volna neki szöveget küldeni. És akkor eszeveszetten textúrázna, mint valódi, aztán egyáltalán nem írna neki többet. Tehát az üzenetküldés ugyanúgy történik, ha ezt a négy dimenziót nézzük, ami azt mondanám, hogy a legkevésbé fontos a téma. Mármint rengeteg adatot kap a válaszidőből és a szószámból. Úgy értem, valóban, ezek sokat elárulnak, de nem is mondom meg számomra, hogy mi a fontosabb a szószám és a válaszidő. Mi van veled? Milyen, hogy hol van a hierarchiád ezzel a néggyel?

Anna:
Nos, oké, az emberek sokat gondolkodnak, az emberek azt gondolják: Ó, istenem, az exem nem úgy indult, mint három szöveg. Olyan vagyok, rendben. Aki őszintén kezdeményez, az nem számít. Valójában nem számít. Tudod, hol számít a beavatás az egódnak, a saját érzéki büszkeségednek.

Chris Seiter:
Ezt lopom. Szó szerint épp ma készítettem egy videót, mintha annyi videót filmeznék, nekem olyan lett, mintha most keverednének össze. Naponta egy videót próbálok megkedvelni.

Anna:
Istenem, áldjon meg.

Chris Seiter:
És erről beszéltem, ahol voltam, Hé, nem az a lényeg, hogy ki kezdi a beszélgetést, ki fejezi be a beszélgetést.

Anna:
IGEN Helyes.

Chris Seiter:
Úgy értem, az ego dolog annyira szaftos, ellopok, hogy ez olyan jó kijelentés.

Anna:
Ezt folyamatosan mondom edző ügyfeleimnek. Aki kezdeményez, az tulajdonképpen a saját büszkeségéről és saját egójáról szól. Sajnálom, hogy ezt mondtam, nem próbálok gonosz lenni, de ezt a te büszkeséged mondja. Az a fontos, hogy előbb lépj ki, mert ki akarod váltani, mit? A Zeigarnik-effektus. És még ennél is fontosabb, mint a kiváltás, bár a Zeigarnik-effektus fontos, azt mondanám, hogy harmadszor, őszintén szólva, először a szavak száma, akkor azt mondanám, hogy a válaszidő szoros másodperc, szoros harmadikként a Zeigarnik-effektus, majd az iniciációhoz hasonló szám 32.

megerősítések a jó jegyekhez

Chris Seiter:
Szeretem. Szeretne hallani egy érdekes történetet arról, hogy hol hallottam először a Zeigarnik-effektusról?

Anna:
Igen, szeretném tudni, mert szerintem fantasztikus. Szerintem az ERP-csoportunkban nincs elég ember.

Chris Seiter:
Ez [áthallás 00:16:28].

Anna:
Állandóan beszélnem kell a

Chris Seiter:
A coaching hívásokban?

Anna:
A coaching hívásokban. Igen.

Chris Seiter:
Nos, ez igazán releváns annak kapcsán, amiről beszélünk, az exek elkötelezettségének fenntartása, mert szinte észrevetted, például a hógolyó-effektust, ha képes vagy következetesen kihúzni, akkor észreveszed, hogy az exed elkezd nyúlni először te leszel, akkor sokkal többet folytatnak beszélgetéseket, mert olyanok lesznek, hogy elmegy? De marketing osztályba jártam, mert megpróbáltam megérteni, hogyan lehetne jobban értékesíteni az Ex Boyfriend Recovery programot? Szeretném megírni, hogyan lehet megszerezni az ex fiát. Írtam néhány cikket a weboldalhoz, amely némi tapadást nyert. Napi öt órát töltöttem, és ingyen válaszoltam az emberek észrevételeire. Szó szerint olyan lennék, mintha megpróbálnék pénzt keresni ebből az üzletből. Szóval olyan volt, hogy csinálom? Nos, elmegyek egy tanfolyamra.

Chris Seiter:
Tehát vettem egy tanfolyamot arról, hogyan kell megfelelően e-maileket küldeni valakinek, hogy vásárolni tudják. És odabent a Zeigarnik-effektusról beszéltek. Tehát az e-mail dolog elmélete az volt, hogy e-maileken keresztül meséltél el egy történetet. Tehát mintha kapna 10 e-mailt, és mindegyik e-mailt egy sziklahangolónál zárná le, hogy másnap megjelennek, amikor a következő e-mail eléri a [hallhatatlan 00:17:35] postaládáját, és az összekapcsolódik. És én úgy voltam vele, hogy Várjon, ennek nagyon sok alkalmazása van arra, hogy szövegesen beszéljünk az emberekkel. Aztán elkezdtem kutatni, hogyan találom meg Bluma Zeigarnikot, aki egy orosz pszichológus, aki alapította, miután észrevette, hogy a pincérek jobban emlékeznek a befejezetlen megrendelésekre, mint a teljes megrendelések, vagy valami hasonló. Elfelejtettem az eredettörténetet, csak tudom a pszichológiai meghatározást. De igen, így jöttem rá.

Anna:
Igen. És akkor emlékszem, amikor visszakaptam az exemet, hogyan használom a Zeigarnik-hatást a mikroszkálánkon?

Chris Seiter:
Emlékszem, hogy interjút készítettem veled, és ez egyfajta szórakoztató út a memóriasávban. Mert amire emlékszem az interjújából, az az volt, hogy az egész tetőzött abban, hogy a cikk kicserélt valamit az apádra, igaz? [hallhatatlan 00:18:28].

Anna:
Igen. Vagyis átrepültem az országot, hogy megkapjam apám cuccait és cuccaimat.

Chris Seiter:
Nos, olyan volt, mint egy fontos dolog. Jobb?

Milyen esélyei vannak az ex-barát visszaszerzésére?

Anna:
Igen. Úgy értem, ez…

Chris Seiter:
Olyan, mint a vízumkártyája, vagy a zöldkártyája, vagy valami hasonló.

Anna:
Néhány személyes okmány, mert minden cucca, mint néhány legfontosabb cucca, alapvetően tűzben égett.

Chris Seiter:
Nem emlékszem erre a részre, de igen.

Anna:
Mármint, és az az épület leégett, ezért nincsenek róla másolatok. Tehát, ha nem kapnám meg ezeket a cuccokat, akkor pattanás nélkül lennék fent [hallhatatlan 00:19:02].

Chris Seiter:
Tehát úgy emlékszem, hogy elmondta a történetét: oké, van ez a cikkcsere, és akkor volt az exed, mintha egy szobában beszéltél volna vele, például a ház egyik szobájával, majd átmentél a másik szobába, és ő d kövesselek, majd egy másik szobába költözöl, ő pedig követni fog. És azt mondtad, hogy két okból tetted ezt. Első, szeretnél valami játékelméleti szempontot. Második az, hogy látni akarja a fenekét, amikor szobáról szobára jár.

Anna:
Igen.

Chris Seiter:
Erre emlékszem a legjobban a sikertörténeteiről. [hallhatatlan 00:19:32].

Anna:
Jobb. Mert minden alkalommal váltanám a beszélgetés témáját, amikor kilépünk egy szobából, mert amit megpróbáltam [áthallás 00:19:41].

Chris Seiter:
Ez egy fontos pont, amelyet hiányoltam.

Anna:
Próbáltam kiváltani a Zeigarnik-hatást. Ahogy kiléptünk egy szobából, a beszélgetés váltott, így teljesen új lesz, és ő szeretné befejezni az elsőt. Mini Zeigarnik effektus volt.

Chris Seiter:
Ez gyönyörű. Majdnem eldobtam elég bombát. Olyan voltam, hogy, istenem, miért nem tettem, újra kell néznem azt az interjút, amelyet teljesen [áthallás 00:20:09].

Anna:
Ez a mini Zeigarnik-effektus volt, de kognitív disszonanciát is próbáltam csinálni, vagyis itt cserélünk cuccokat, igaz? Tehát érzelmileg nagyon nehéz, de van egy másik szint is, valójában jól kijövünk, így remekül beszélgetünk. Tehát a kognitív disszonancia az, ahol egy dolog történik, a másik azonban érzelmileg. [hallhatatlan 00:20:38] jól kijövünk.

Chris Seiter:
Szinte olyan, mint egy külső és egy belső különbség.

Anna:
Igen. Mint külsőleg, mi is remekül boldogulunk, és vonzódik hozzám. De belülről azért szakadt, mert valószínűleg ez az utolsó alkalom, hogy meglátogat. És én vezetem őt [áthallásról 00:20:54].

Chris Seiter:
Amolyan gonosz, mégis elismerem, hogy ez annyira zseniális. Nem tudom, hogy mondjam el ezen kívül.

Anna:
Nos, visszakaptam és ezt [hallhatatlan 00:21:04].

Chris Seiter:
És akkor találtál valaki jobbat.

Anna:
Találtam valakit jobbat, mint abban a személyben, akivel most házasok. De a Zeigarnik-effektusról szólva van egy kis történetem, amelyet tulajdonképpen soha nem osztottam meg mostanáig, mint egy ilyen [hallhatatlan 00:21:18].

szerelmes halálkártya

Chris Seiter:
Olyan izgatott vagyok.

Anna:
Míg a Zeigarnik-effektus egy másik változata. Rendben. Tehát részben annak visszaszerzéséhez, hogy most együtt vagyunk. Szóval azért jöttem be a városba, az ő városába, hogy barátaival lógjak. És valahogy láttuk egymást ki és be egész idő alatt. De azért voltam ott, hogy megmutassam neki, bejövök a városba, és nem mondom el neki, és szeretném, ha megértené, hogy nem üldöztem, és hogy ő ... próbáltam foglalkoztatni a továbblépést anélkül, hogy továbbléptem volna, vagyis nem te vagy az elsőbbségem, ezért azt fogom tenni, amit akarok. És hát talán elmondom, talán nem.

Anna:
Tehát tudta, hogy a városban vagyok, és ebédelni kellett volna, mielőtt elmegyek. Tehát az utolsó pillanatban elmondtam, tehát arra számított, hogy ebédelni fogunk, még mielőtt elmennék a városból. És azt mondtam neki, hogy az utolsó pillanatban nem foglak látni. Szeretnélek látni, de azt hiszem, nem akarlak látni, ezért tévedek az óvatosság mellett, és nem látlak. Alapvetően ezt mondtam neki.

Chris Seiter:
Te mégis ezt mondtad?

Anna:
Igen. Azt mondtam, szakadt vagyok, hogy láttalak. Szerintem jobb lenne, ha nem látlak, mielőtt elmegyek.

Chris Seiter:
Mert az exed ezen a ponton van. Csak boncolgatom, eljössz a városba, és elmondod neki, és idézem ...

Anna:
Nem mondom neki, hogy a városban vagyok, közös barátaival megtudja, hogy [áthallás 00:22:49] vagyok.

Chris Seiter:
Tehát megtudja, és akkor hogy van…

Anna:
Aztán azt mondja nekem: Ó, nem tudtam, hogy a városban vagy. Azt mondtam: Igen, a városban vagyok. És akkor [áthallás 00:22:57] azt mondta: Szeretnél lógni? Olyan voltam, mint Nem, mert elfoglalt vagyok. Aztán azt mondtam: Nos, elmegyek vacsorázni ezzel a személlyel, talán jöhetsz, de meg kell kérdezned tőle.

Chris Seiter:
Ez nagyon jó.

Anna:
Elég jó vagyok. Általában nagyon jó vagyok. Tehát különben is látjuk egymást ki-be, mert cimkézik a barátokkal, vacsorázik a barátokkal. De aztán az egyik alatt elérte, hogy sms-t mondjon nekem: mikor mész el? És azt mondtam, ezen a napon elmegyek? És azt mondta: Van időd? Olyan vagyok, hogy miért? Azt mondta: Nos, veled akarok ebédelni. Szeretnék egyedül veled tölteni időt, mielőtt elmész, mert még nem, minden csoportos körülmények között zajlott. Mondtam biztos. És akkor igent mondtam azzal a szándékkal, hogy az utolsó pillanatban nemet mondok neki, Zeigarnik-effektus. A Zeigarnik-effektus nagy értelemben. Szóval mondtam neki: Hé, tudom, hogy ebédelni kéne. Mert olyan, mint, igen, mert aznap kora reggel üzent nekem.

Anna:
Azt mondta, izgatottan ebédelek. Hova akarsz menni? Szerintem bla, bla, bla. És akkor azt mondtam, hogy igen. És akkor úgy voltam vele, hogy oké, egy-két óra múlva megmondom neki, hogy nem. Így aztán egy óra múlva üzentem neki, hogy: találkozni akarok veled ebédre, de szerintem érzelmileg jobb, ha nem látlak, ezért nem fogom látni, csak elmegyek. Olyan, mint: Nem, látni akarlak. És azt mondtam: Nem, inkább nem. Rendben van. Majd máskor találkozunk, amikor visszatérek a városba. És tudta, hol tartózkodom. Azt mondta: Nos, hadd segítsek a poggyászában. Olyan vagyok, mint Nem, rendben van. Értem. Teljesen jól vagyok. Menni fogok. Csak beszerzem a kocsimat és megyek. Máskor ebédelünk. Úgy gondolom, 15-20 percnyire élt. Szó szerint olyan volt, mint ahol 10 percen belül tartózkodtam.

Anna:
Olyan, mint mondtam: Mit keresel itt? És azt mondta: Nem akartam, hogy elmész. Látnom kell, mielőtt elmész. Olyan, mint tényleg. Olyan voltam, mintha csak megpróbáltam volna kijutni innen, mint én nem ... Ő olyan, hogy hadd vigyem le a csomagodat. Tehát a Zeigarnik-effektus sikertelen változata volt. De nézze meg, mit tett, ez az egész gondolat, hogy nem találkozott velem, amikor várta, a dolog, amelyet várhatóan befejez, befejezetlen marad. És mit tett? Ez arra késztette, hogy esetleg gyorshajtási jegyet kapjon, hogy megnézzen, mielőtt elmegyek.

Chris Seiter:
Ember, ez egy nagyszerű történet. Mert ahogy én csak hallgatom, úgy fegyverezte le a Zeigarnik-effektust, hogy ezt még soha nem láttam. De nekem pont olyan, mintha az érzelmeivel játszottál volna. Volt, hogy átment azon a hullámvasúton, ahol egy dologra számít, és akkor kitépi alóla. És akkor van egy jogos oka arra, hogy miért tetszik, nem tudom, hogy tudok-e [hallhatatlan 00:25:54]

Anna:
Mármint igaz. Pedig igaz volt. Olyan voltam, mint, nem tudom, hogy valóban képes-e [áthallás 00:26:01].

Chris Seiter:
De vajon igaz volt-e? Úgy értem, arra utalni kellett, hogy ez nem igaz.

Anna:
Úgy értem, ezt rögzíteni fogják, meghallja. Szóval, úgy értem ...

Chris Seiter:
Rendben, bocsánat.

Anna:
Oké. Igaz leszek.

Chris Seiter:
[hallhatatlan 00:26:12].

Anna:
Mármint nem, erről mindenképp elmondok neki. De a válasz igen, ki akartam húzni alatta a szőnyeget.

Chris Seiter:
Azt hiszem, ez csak egy ilyen egyedi módszer, a másik dolog, miközben elmondod a történetedet, ami eszembe jutott, észrevettem az egyik okot, amiért szerintem ilyen jó eredményeket értél el ... Olyan jó eredményeket, még csak nem is megfelelő nyelvtan. Miért voltál ilyen jó eredmény, nem félsz igazán nagy kockázatokat vállalni. Mivel úgy gondolom, hogy használjuk, felhasználjuk az imént elmondott történetet. Én személy szerint nem hiszem, hogy sokan kockáztatnák magukat azzal, hogy: Igen, nem akarlak látni, mert szerintem túl kétségbeesettek egy ex meglátogatásához. Aztán miután megszerezték a dátumot, olyanok, mintha nem csinálnék hasonlót, ez az a pillanat, hogy visszaszerezzem őket. Ez az a pillanat, amikor tartalmas pillanatot tölthetek velük. Olyan voltál, mint, igen, bármi.

Anna:
Nos, úgy értem, ha akkor beszéltél velem, akkor a csata haverommal beszéltem. Azt hiszem, interjút készítettél vele, a játékostárssal, igaz?

Chris Seiter:
[áthallás 00:27:31].

Anna:
Tehát akkor beszéltem vele, és emlékszem, és olyan volt, mint én, nem tudom. Én vagyok szakadt. Látni akarom őt. Nem akarom látni. És azt mondta: Látnod kellene őt. És én olyan vagyok, hogy nem akarom látni őt. Azt mondta: Oké, akkor ne lássa. Mint mondta, valójában jobb, ha nem látjuk őt. Mivel azt mondtam, nem igazán tudom, hogy meg tudom-e tartani. És azt mondtam, hogy ha kapcsolatba lépek vele, akkor biztos akarok lenni abban, hogy együtt fogom tartani. Inkább megkockáztatom, hogy nem látom, mint hogy látom, és rendetlenség leszek. Számomra megérte nem látni őt. Mivel olyan voltam, mint te őszintén tudod, újra találkozni fogok vele.

Anna:
Nem aggódom, hogy nem látom többé. Igazából nem aggódom amiatt, hogy nem kapok alkalmat arra, hogy újra beszéljek vele. Tehát inkább vállalom ezt a kockázatot, és nem látom. És valószínűleg jobban működne az én javamra, ha nem látom őt, mert arra számít, hogy meglát. De sok gondolkodás kellett ahhoz, hogy eljussunk erre a helyre. Őszintén meglepődtem, hogy odaért, mielőtt elmentem.

Chris Seiter:
Biztosan fuvar [hallhatatlan 00:28:39], valóban gyorsan hajtott.

Anna:
Igen. Ami nagyon vicces, mert általában véve sokkal gyorsabban vezetem, mint ő.

Chris Seiter:
Anna, szerintem van valami hatalmas. Ön háromdimenziósan gondolkodik, és szerintem az emberek kétdimenziósan gondolkodnak. Nagyon lineárisan gondolkodnak, amikor a Zeigarnik-effektusról van szó, beleértve magam is, mindig arra gondoltam, hogy ó, igen, csak beszélgettem. És akkor megtalálta mindezeket az alkalmazásának nagyon érdekes módjait, amelyek szerintem valóban hatalmasak. De ehhez egy kis paradigmaváltás is szükséges. Tehát nem hiszem, hogy elég hitelt adna magának, szerintem ez zseniális. Csak arra gondolsz, hogy most várj, el kell kezdenem újragondolni, hogyan alkalmazhatod ezt szöveges üzenetekkel.

Anna:
Úgy értem, hogy a szöveges üzenetekkel nagyon egyszerű, de [áthallás 00:29:39] -

Chris Seiter:
Igen, igen.

Anna:
… Bármilyen más módon. Sokféle módon, sokféleképpen alkalmazhatjuk a Zeigarnik-effektust mindenféle interakcióban, olyanokat, mint mi, amit Jen felesége szokott csinálni, amikor véletlenül letette a kagylót.

Chris Seiter:
A mai napig soha nem volt ilyen. Becsületére legyen mondva, hogy volt egy törvényes, régi telefonja, amely mindig meghal. Úgy látom, most történik, amikor anyukánkkal vagy ilyesmi telefonon fog beszélni, és ez egyszerűen meghal, és egyszerűen nem hív vissza. De ez arra is emlékeznie kell, hogy minden egyes nap két órán keresztül beszélgettünk. És szándékosan tette. Szinte biztos vagyok benne, hogy csak azt a titokzatos aspektust próbálta megőrizni, hogy házasok vagyunk. Ez olyan, hogy nem sok titok maradt, csak az egyik. Soha nem döntött vele, de néma vagyok, ismerem a játékot.

Anna:
De tudod, amit sok coaching kliensemnek próbáltam elmondani, mert tudom, hogy arról beszélünk, hogyan tartsd el az exedet SMS-ben, de ehhez a gondolkodásmódhoz szükséged van. Amikor az exeddel interakcióba lépsz, nem számít, hogy SMS-ez, az exeddel folytatott minden interakció során sok minden felett rendelkezel. Ön irányíthatja azt, amit mond, amikor kimondja, hogyan mondja. Meddig túl kockázatos, meddig vársz, amíg válaszolsz. Akár reagál a válaszukra, sok mindent irányít. Azt is irányítja, hogy mikor lép be és mikor lép ki.

Anna:
Minden egyes darab tulajdonosa, amelyet a lehető legkreatívabban adhat hozzá, és látni fogja, hogy valójában sokkal erőteljesebben vesz részt ebben a folyamatban, amikor megpróbálja visszahozni exét, mint gondoltátok. Ha a siker meggyőződését attól függ, hogy az exe adott módon reagál-e vagy sem, ha észreveszi, abban az esetben nem érdekelt, mi volt a válasza. Elhatároztam, hogy megteszek egy bizonyos dolgot. Jobb?

Chris Seiter:
Jobb.

Anna:
Nem számíthat rá, hogy versenyezni fog. Arra számítottam, hogy kihívást jelent, és kissé fel fogja háborítani, hogy az általunk készített növények átesnek.

Chris Seiter:
Jobb. [áthallás 00:31:57] annyira ideges, hogy befutott [hallhatatlan 00:31:59].

Anna:
Igen, de arra számítottam, hogy ettől ideges lesz, és ez nem zavart.

Chris Seiter:
Csak nagyon vagy, nem tudom, azért, mert olyan vagy, mint egy szupersztár Duke University-ember. De te csak úgy nézel ki, mint te, annyira más, mint ahogy én néztem volna. És sokkal jobb volt az utad. Azt hiszem, az a tény, hogy képes vagy alkalmazni a Zeigarnik-effektust ezeken az igazán egyedülálló kognitív disszonancia módszereken, feltételezem, hogy valami, amit meg tudsz fogni, azt hiszem, bárki számára, aki hallgatja, ha megérted, ahogy beszél és kinéz a világon az ő lencséjén keresztül, amikor szakításról van szó, azt hiszem, jobb eredményeket érhet el abban, ha az exeket nemcsak az SMS-ben, de mindezen más aspektusokban is foglalkoztatják.

Chris Seiter:
Ez csak olyan egyedi módszer. Azt hiszem, soha nem gondoltam volna arra, hogy a Zeigarnik-effektust úgy nézzem meg, mint egy, sőt, visszamegyek az elsőhöz, ahol szobáról szobára jársz, amire emlékszem, hogy elmagyaráztad a szobáról szobára dolgot, de én nem Nem tudom, miért nem fogtam fel teljesen a Zeigarnik-effektust, például azt, hogy hogyan változtatsz témát minden szobában? Számomra ez egy egyedülálló módja annak alkalmazására, kivitelezésére. Nem tudom, azt hiszem, egy kicsit jobban rettegek az elmémtől.

Miss Peregrin otthona sajátos gyermekkritikus kritikákhoz

Anna:
Úgy értem, ezt megpróbáltam sok ügyfél-coaching ügyfelemet megérteni. Amellett, hogy van ereje, Ön vagy-e, és ez a múlt héten folytatott kutatáshoz vezet vissza. Mit teszel, hogy nosztalgiát, vágyakozást és vágyakozást váltanak ki minden egyes interakcióban, amelyet exeddel folytatsz. Fel akarja emelni a kapcsolást a vezetékes kapcsolattal kapcsolatban, amelyet a kapcsolatában alakított ki rólad, egyébként a pozitív vezetéket. Megfelelően beépítette-e a flörtölést minden szinten, minden lehetséges módon? Helyes, mert amint arról a csoportban beszéltünk, a Facebook Lives egyik moderátora erről szól, ami a különböző flörtölés és a különféle típusú flört, amelyek kihasználják a 11 vonzerőt.

Chris Seiter:
Mi is csináltunk, te és én készítettünk egy interjút a YouTube csatornán a flörtölésről. Valószínűleg nem olyan mélyreható, mint azok a Facebook Lives, de ezek a Facebook Lives csak azok számára érhetők el, akik [áthallás 00:34:40].

Anna:
[Hallhatatlan 00:34:41].

Chris Seiter:
bár csak szerezd be a programot, az ilyesmi, de ha szeretnél egy kis szünetet a flörtölésről és arról, hogyan kell ezt megfelelően csinálni, [áthallás 00:34:49], igen, nézd meg az interjúnkat.

Anna:
Igen. És akkor gondolkodnia kell azon is, hogy milyen típusú beszélgetéseket folytat az exével. Néhány ember, aki néha úgy érzi, hogy elakadt a sms-ben, például azért van, mert újra és újra ugyanazt a beszélgetést folytatja, annak ellenére, hogy a téma eltérő lehet, alapvetően szeret minden alkalommal tanácsot kérni. Sokféle létezik, magas szintű és alacsony szintű interakció egyaránt létezik. Tehát a magas szintű interakció közvetlen, és nagyon társadalmi is. Tehát közvetlenek, és megkövetelik, hogy az ex és te fektessenek időt vagy energiát egymásra. Társadalmi szempontból kedvelheted például a csoportos csevegéseket, a partikon, vagy amikor a befolyás szférájával kommunikálsz. Ezek nagyfokú interakciók, és lehetnek tanácsok, Benjamin Franklin-effektusok vagy szorongatott lányok, igaz?

Anna:
Lehetnek intellektuális vagy átgondolt beszélgetések, munka, politika, vallás, társadalmi kérdések, család. Viccesek lehetnek. Lehetnek játékok. Megállapítottam, hogy sok elakadt ügyfelem gyakran ugyanolyan magas szintű interakcióban ragad meg valamiféle szövegben. Tehát mindig fel kell kapcsolnia. Most át kell állítania a magas és az alacsony szint között. És te és én valahogy alacsony befektetési szövegekről kezdünk beszélni a COVID miatt. Általában közvetettek, és a részvételükhöz nem kell sok befektetés. Elég passzívak. Tehát például a magas szintű zárt kérdés, hogy vagy? Alacsony befektetési szöveg, mém, GIF, a TikTok, YouTube videó, a Tweet. Még maga a közösségi média is, amikor posztokat és történeteket adunk ki, ezek alacsony interakciók.

Anna:
Nem nagyon gondolkodnak azon, hogy kölcsönhatásba lépjenek, és oda tegyék ki őket, bár, különösen, ha a közösségi médiáról van szó, nagyon átgondoltak vagyunk, igaz? De meg kell nézni, hogyan viszonyulok az exemmel? Csak ugyanúgy csinálom újra és újra és újra? Valószínűleg ez az első hely, amelyet meg kell vizsgálnunk, amikor elakadtál. Jobb?

Chris Seiter:
Igen.

Anna:
Igen, állandóan elég kreatívnak kell lenned. Hogyan viszonyulok az exemhez? És elég kreatív-e? És mennyire kötődik ehhez a sajátos eredményhez? Néha néhány volt makacs és csak időre van szükségük.

Chris Seiter:
Ez igaz. Igen, és az egyetlen dolog, amit hozzáfűznék, az egy kicsit a témáról való elmozdulás, de nem igazán. Ezt a múlt héten írtam. Írásom nagy részét azzal a 16 000 szócikk megírásával töltöttem, amely sms-t írt. Az egyik dolog, amibe beírtam, a hitelesség kérdése volt, amiről ma kicsit beszéltünk, de sokszor olyan, hogy honnan tudod, hogy az exed valóban hitelesen afféle elkötelezett, szemben azzal, hogy csak kedvesnek válaszolsz. És folytatom ezt: mindig próbálom megnézni, például tudomásul venni, amit mondanak, majd idő múlva megnézni, hogy cselekedeteik összhangban állnak-e azzal, amit mondanak. És ez megmondja, hogy hiteles-e. És ez nem tökéletes módszer, mondhatnám, mert várni kell időre. De ha ott ülsz és azon gondolkodsz, honnan tudhatnám, hogy az exem hiteles-e? Azt hiszem, valószínűleg ez az első hely, ahol elkezdhetném, hacsak nincs valami jobb, amit el tudna gondolni, és segíthet a gyors diagnosztizálásban.

Anna:
Mármint csak ezt mondom. És ez azon a különbségen alapul [nem hallható 00:38:30], hogy viselkedési tanulmányokat olvastam, rendben. A férfiak általában véve kevésbé valószínű, hogy válaszolnak rád, csak azért, hogy kedvesek legyenek. Férfiak, ha veled akarnak beszélni, akkor veled is. A nők miatt kell aggódni.

Chris Seiter:
Vicces, ugyanazt a tanulmányt kell elolvasnunk, mert megpróbáltam megtalálni valamit a cikkben szereplő marhahúsból, és annak olyan volt, hogy a nők voltak azok, akik… Igen, azt hiszem, még a tanulmány is azt mondta, hogy a nők egy kicsit valószínűbb, hogy megpróbálják fenntartani a kapcsolatot az exükkel a szakítás után, míg a férfiak olyanok, mint akik többet szeretnének tisztán vágni.

Anna:
Igen, vagy részt vettek, vagy nem vagyunk.

Chris Seiter:
Igen, azt mondanám, mint férfi, azt mondanám, hogy határozottan egyetértek a dolgok férfi oldalával. Ezért gondolom, hogy még sok nő keres online szakadási tanácsot, mert ez egy kicsit nehezebb akadály, amelyet potenciálisan felül kell küzdeni.

Anna:
Sok férfi kliensem gyakran értetlenül áll, mert tetszik nekik a nehezebb, mert csak nőként beszélek, a múltban beszéltem valakivel, csak hogy kedves legyek. Ja, úgy értem, a nők születésüktől kezdve szinte szocializálódtak, hogy kedvesek legyenek. Rendben, szóval sokkal nehezebb, ha az exed nő, hogy felismerje, kedves-e az exed, vagy valódi-e. Tehát annak megállapításához, hogy egy nő valódi-e a válaszaiban, meg kell vizsgálnia a szavak számát. Rendben. És elég jól kellene ismerned. Tudod, mikor elutasító, és tudod, mikor csak kedves, szemben azzal, hogy valóban eljegyezte. Néhány nő, amikor elutasító, és kényelmetlen azt mondani, hogy nem tudom, vagy nem akarok veled beszélni. Azt mondják, Hahaha, aztán nem reagálnak semmire, amit írtál.

Chris Seiter:
Nos, úgy értem, ez lenne az is, hogy a szavak és cselekedetek a gyakorlatban, mint például a hahaha, azt jelzik, hogy ó, szerinted vicces, de ha egyáltalán nem válaszolnak, nem gondolták viccesnek . Igen.

Anna:
Igen.

Chris Seiter:
De azt hiszem, ez is bonyolultabbá válik, mert néhány férfi még azt is olvassa, hogy Oh, ő nehezen játszik. Többet kergetnek ilyesmivel, ami csak azt mutatja, hogy a férfiak mennyire hülyék, de ez egy másik [hallhatatlan 00:41:07].

Anna:
Ja, ha olyan nő, akit kevésbé valószínű, hogy nehezen fog megszerezni, és csak nagyon kényelmetlen, és nem tudja, hogyan kell nemet mondani.

Chris Seiter:
Igen, azt is gondolom, hogy figyelembe kell venni azt a tényt, hogy sokkal valószínűbb, hogy egy ex nehezen fog játszani. Mármint az exed.

Anna:
Kevésbé valószínű, hogy egy srác nehezen játszik, hogy megszerezze. És még egyszer: ha az exed beszél veled, akkor is, ha érted szól, akkor az az érzés, hogy nem sokat beszél, az a tény, hogy veled beszél, azt jelenti, hogy veled akar beszélni. Ha nem akart veled beszélni, akkor egyáltalán nem válaszolt.

Chris Seiter:
Tehát Anna és én ítélete örül a kapott válaszoknak.

Anna:
Igen. Légy boldog ezzel.

Chris Seiter:
Az igazi alulértékelt dolog, azt hiszem, hogy befejezzem ezt a podcast epizódot, amelyet ebből vettem ki a legjobban, ugyanaz volt, amit az elején mondtál, hogy nem is beszéltünk arról, hogy melyik, nézd, te irányítod az egyenlet 50% -át. Győződjön meg róla, hogy ennek az 50% -nak, nem pedig a 30% -nak a minden bitjét irányítja, a balek minden egyes részét irányítja, és jó dolgok történnek.

Anna:
Igen, helyes.

Chris Seiter:
Tehát hogyan edz egy olyan valakivel, mint te magad?

Anna:
Mit? Nos, az egyik, ha még soha nem edzett velem, akkor mindig meglátogathatja a webhelyet, és kiválaszthat, és ez nagyon jó lenne. Jól érezzük magunkat. Vegyen egy nagyszerű beszélgetést, álljon elő egy játéktervvel. Kap egy linket a munkamenet felvételének letöltéséhez. Ígérem, sok házi feladatot adok neked, és nevetni fogunk, sírhatunk, de mindenképpen válaszolunk minden kérdésedre.

Chris Seiter:
Ez nagyszerű. Edzést adott nekem, mielőtt elkezdtük. Mondtam neki, mielőtt nekiláttunk volna, úgy voltam vele, hogy igen, nagyon szorongtam és stresszes voltam ezen a héten. És én olyan voltam, hogy mindent kiöntöttem, és ő olyan, igen. Edző üzemmódba lépett, tudtam mondani, és olyan voltam, mint, csak adja nekem az edzői munkát. Szóval nagyszerű.

Anna:
Nos, most jöttem ki egy háromnapos workshopról a hitelességről. Tehát a saját edzői képesítésemért, szóval megkapta [áthallás 00:43:19] -

Chris Seiter:
Nos, tessék.

Anna:
… [Hallhatatlan 00:43:21] a sajtókról.

Chris Seiter:
Jobb. Szóval megkaptam a legjobb visszajelzéseket Annától, de kezeskedhetek érte, remek edző. Edzést adott nekem, mielőtt itt kezdtük volna, és millió dollárnak érzem magam.

Anna:
Úgy értem, amikor végre megszerzem a teljes tanúsítványomat, például a mester szintű tanúsítványt, egyszerűen nincs túl sok ember [áthallás 00:43:42].

Chris Seiter:
Beszéljünk erről, mielőtt letennénk itt. Anna őrült. Szóval, amit kissé őrültnek mondok, én vagyok…

Anna:
Én vagyok.

Chris Seiter:
Ön az ICF középszintű jobbja?

Anna:
Igen, [áthallás 00:43:56]

Chris Seiter:
Rendben, szóval megpróbálja csak egyike lenni a…

Anna:
1300. Jelenleg 1349 van.

Chris Seiter:
Oké, ezért megpróbál az 1350-es számú Master edzővé válni az egész világon ... Ez a Nemzetközi Coaching Szövetség azok számára, akik nem ismerik. Tehát ez az, akinek segítünk edzeni. És igen, nem tudok elég szépet mondani róla. Minden egyes alkalommal, amikor kedden elkészítjük az egyik ilyen podcast epizódot, mindig olyan szórakoztató beszélgetés. Mindig úgy érzem, mintha én alkottam volna a dolgot, és mindig tőled tanulok. Tehát ez jó jel.

Anna:
Nos, ez azt jelenti, hogy mindig sokat tanulok, amikor te és én beszélünk, tehát kölcsönös.

Chris Seiter:
Igen, ez igaz, azt hiszem, de nem ... Azt hiszem, ez egy kicsit leíró. Olyan, mint a 80, 20 szabály, mint 80% te, 20% én.

Anna:
Szerintem nem ilyen. Tényleg azt hiszem [áthallás 00:44:52].

Chris Seiter:
Ne légy szerény Anna. Jóhiszemű rossz ember vagy. Csak [hallhatatlan 00:44:56].

Anna:
Így vagy te is, mindketten rosszszeműek vagyunk, ezért vagyunk barátok. De vlogot készítek legalább az edzői programom számára, mert ez az egyetlen akkreditált Nemzetközi Coaching Federation szövetségi képzési program, amely a hitelességre összpontosít. Azt hiszem, erről nagyon sokunknak beszélnie kell, különösen, ha megpróbáljuk visszakapni az exünket. Mert annyi van odakint az ex helyreállítási térben, ami manipulatívnak érezheti magát. Tehát valami, amit szeretnék, ha minden edző ügyfelem, és még akkor is, ha nem edzünk, például, ha a Facebook-csoport tagja vagy, megértse, nem akarjuk, hogy valaha is hazudj vagy tisztességtelen legyél. Azt akarjuk, hogy őszinte legyél, és teljesen magadévá tegyél mindent magadról, és ezt hozd be az exeddel való kapcsolataid során, mert ezt úgy értelmezik, hogy a bizalom hihetetlenül vonzó.

Chris Seiter:
Ez igaz. Örülök, hogy felhoztad a… mármint, valahogyan ebben a vitatott fülkében vagyunk, ha úgy gondolkodsz, mint a szakítási rés. A legtöbb ember nem akarja, hogy az exek újra együtt legyenek. És sajnos elég sokan laknak bennünket, nem csalók akarok mondani, hanem olyan emberek, akik… Nos, nagyon érdekli őket, hogy megszerzik a pénzüket, és hogy értéket adnak neked cserébe. Nem fogom mondani, hogy nem adnak értéket, mert biztos vagyok benne, hogy néhányuk igen. De egy dolog, ami az indulásom óta az Ex Boyfriend Recovery-vel való kiáltásom, az az, hogy felül akarok menni értékkel. Tehát őszintén mondhatom, hogy Anna valószínűleg a legjobb edző az egész világon, nem csak a hitelesség, de az érzés iránt is. Rendben, szóval, mint mondtam, én vagyok az igazi, amikor mindenki hallgat vagy néz.

Chris Seiter:
Ennek az iparágnak az emberek többsége, nem akarom azt mondani, hogy kihasználják a megtört szívű egyéneket, de úgy érzem, hogy van ebből egy kicsit. Nekem pedig nincs problémám a marketinggel. Tehát sokszor problémát jelentenek az emberek, hogy nekem nincs ilyen problémám. De nekem az a bajom, hogy ha erősen piacra dob és eladást kap, győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy az illető úgy érezze, hogy ebből maximális értéket ért el. Az egyik dolog, amit őszintén mondhatok Annáról, az az, hogy maximális értéket fog neked adni egy edzői ülésen. Ezért megpróbálok mindig maximális értéket nyújtani számodra a digitális termékekkel és hasonló dolgokkal. Anna lesz az a személy, aki olyan messzire megy túl az edzői munkában, ez számomra megdöbbentő, és hihetetlenül büszkének kell éreznie magát azért, amit tett az Ex Boyfriend Recovery imázsának meghajtására. Mert tisztában vagyok azzal a ténnyel, hogy ebben az ellentmondásos fülkében vagyunk.

Anna:
Sajnálom a macskáimat.

Chris Seiter:
Rendben van. Szeretem a macskát, aki csak fut. Szeretném ezt igazán szenvedélyesen adni [áthallás 00:48:03].

Anna:
Tudom, aztán hirtelen megpróbálok egyenes arcot tartani, mert a macskám [hallhatatlan 00:48:07] tetszik, ó, istenem, nem tudom, tudod-e ezt szerkeszteni. Sajnálom.

Chris Seiter:
Bent kell tartanunk, itt vagyunk hitelesek.

Anna:
Mi vagyunk. Annának van egy macskája [nem hallható 00:48:18].

Chris Seiter:
Ez igaz. De itt a lényeg. Ha srácokat akarsz, aki csak a lehető legjobb eredmény elérésében fog segíteni neked az életedben, függetlenül attól, hogy ez visszakapja-e az exedet, vagy segít abban, hogy túl legyél az exeden, Anna az ember számodra. Őszintén hiszek abban, hogy jelenleg nincs senki jobb a világon, beleértve magam is.

Anna:
Mit?

Chris Seiter:
Igen, edző vagy [áthallás 00:48:43], így sokkal gyakoribb vagy. Igen, ez nagyon nagy dicséret.

Anna:
Ez az én dicséretem. Úgy értem, csak és van egy oka annak, hogy eljöttem az ERP-hez, amikor magam is szívszorongtam. Helyesen hivatkoztál valakinek a kutatására, akivel dolgozom.

Chris Seiter:
Dan Ariely, Az érzelmek téves megosztása.

Anna:
Igen. És ő volt a professzorom, amikor megszereztem az MBA-t, szóval csak, tudtam, hogy van valami ebben a programban, ami valóban különbözik a többitől. Számomra a program valóban olyasmivé nőtte ki magát, amely a hitelességről szól, amely a tudományon és a tényeken alapul. És mi is csak a Facebook közösségben vagyunk, általában, azt hiszem, kedves és barátságos, és mindent megteszünk azért, hogy őszinték és tisztán beszéljünk egymással. Ez egy igazán egyedi közösség.

Chris Seiter:
Igen, egy dolgot mondok a Facebook közösségről: Anna és én, azt hiszem, nagyon óvóak vagyunk. Szóval néha vannak emberek odabent, meg kell védenünk másokat, mintha negatív emberek lennének bent. És attól félünk, hogy megszabadulunk tőlük, és visszaadjuk nekik a pénzüket, mert egyszerűen nem alkalmasak arra, amit létrehozni próbálunk. És néha ez sérti az emberek érzéseit, de gondolatom szerint mindig megpróbáljuk megvédeni a csoport integritását, és megbizonyosodni arról, hogy nincsenek-e viták, verekedések, névhívás, vagy úgy értem, egyesek mondtak néhányat [áthallás 00:50: 17] dolog ott.

Anna:
Érzelmileg nagyon biztonságos és érzelmileg nagyon biztonságos helynek kell lennie. Ez egy olyan hely is, ahol nem mindig fogja hallani a hallani kívánt dolgokat. De az emberek szeretetből és kedvességből mondják, mert azt akarják, hogy te legyél a legjobb és érd el, amit csak tudsz. És ez csak egy igazán szép csoport, amely védi egymás magánéletét és titkosságát is. Mivel a szívfájdalom nem könnyű, és sokan nem annyira magam, mert ez nyitott, ezt láthatjátok, hogy a csoportban vagyok, de sokan nem akarják, hogy tudják, hogy benne vannak kapcsolat helyreállítási csoport. Így védjük egymást, védjük, priváttá tesszük, titokban tartjuk, és bármit is mondasz a csoportban, a csoporton belül marad, ezért erre igazán büszke vagyok.

Chris Seiter:
Hosszú utat tettünk meg az első kezdetektől, ezt elmondom neked.

Anna:
Igen. Mármint az elején nagyon kicsik voltunk.

Chris Seiter:
Igen, még mindig, nos, mi van most 5000?

Anna:
Majdnem 6000-en vagyunk.

Chris Seiter:
Minden egyes nap elfogadok embereket, és nem is tudom. Pontosan olyan vagyok, hogy jól tette ezt az embert, ezt, ezt.

Anna:
[áthallás 00:51:34].

Chris Seiter:
Nagyon sok hamis kérést kapunk, nem tudom, észreveszed-e. Szerintem botok. De igen, én személy szerint minden nap felveszem az embereket a csoportba, hogy megbizonyosodjak arról, hogy ők valaki, aki megvásárolta a programot, vagy edzői munkát végzett. Azt hiszem, hozzáférhet a felejthetetlen könyv megvásárlásával. Valóban három belépési pont van a csoportban. Ezért szeretnék megbizonyosodni arról, hogy mindenki tudja, hogy ilyenek vagyunk, így vagyunk szigorúan a [hallhatatlan 00:52:06] belépési pontjaival kapcsolatban. De igen, mindenesetre az Annával való coaching nagyon egyszerű, keresse fel a weboldalt, kattintson az coaching gombra, iratkozzon fel coachingra. Ez az.

Anna:
Úgy értem, én leszek az egyetlen mesterképző edző a kapcsolat helyreállítási térben, akit kifejezetten egy hitelességi program segítségével képeztek ki.

hogyan lehet túllépni egy volt baráton

Chris Seiter:
[hallhatatlan 00:52:29] 1300 az egész világon [hallhatatlan 00:52:32]. Az egyetlen valószínűleg a teljes szakítási térben, és valószínűleg még a kapcsolati térben is?

Anna:
Mindenképpen a mester és a hitelesség szintjén. Igen.

Chris Seiter:
Oda megyünk. Minőséget kapunk. De köszönöm, hogy meghallgattál mindenkit, és megjelentél.

Anna:
Köszi srácok. [áthallás 00:52:51].

Chris Seiter:
Jövő héten találkozunk, bármit is ...

Anna:
Ja, miről beszélünk a jövő héten?

Chris Seiter:
Szeretne erről beszélni? Nem tudom.

Anna:
Mármint attól függ, hogy mindkettőnknek van igazunk? Mert tudom, hogy nagyon keményen futottál, mert tudsz egy kis időt szakítani.

Chris Seiter:
Igen. Valami olyasmit akarok mondani, hogy megváltoztatom, és talán, mint az oldalak, egy ex visszakér téged, vagy ilyesmi.

Anna:
Meg tudjuk csinálni.

Chris Seiter:
Nagyon könnyű.

Anna:
Igen. Csináljuk. Honnan tudjuk, hogy az exed visszakap téged?

Chris Seiter:
Igen, tegyük meg. Honnan tudod, hogy egy ex visszakapja? Ott megy mindenki.

Anna:
De készíts erről egy dokumentumot, hogy ne azért legyek, mert folyamatosan kérdezem Chris-t, mint például, miről beszélünk, akkor elfelejtettem.

Chris Seiter:
Tehát ez mára megteszi. Találkozzunk legközelebb srácok.

Anna:
Találkozunk.